miercuri, 13 mai 2015

Un sfarsit e un inceput...

Sau o Olteanca printre Moldoveni....

In ultima saptamana am primit declaratii cat pentru o viata... iar astazi mi-am luat la revedere de la ultimii pitici.

Dupa "De ce te muti in PORCARIA aia de oras?" a urmat,
"Te-ai hotarat, mai pleci? Dar eu nu pot sa inteleg de ce pleci!" si s-a finalizat cu
"Sa stii ca mami are treaba la Bacau si cand merge acolo o sa merg cu ea ca sa vin la tine la Focsani :)

O alta minunatie de pitic in relatie cu care de-a lungul timpului am fost cat se poate de ferma si am respectat reguli la sange si am pus limite constant (si el a incercat sa le combata pe toate constant), dupa ce a inteles ca ma mut pentru a-mi intemeia o familie m-a intrebat:
"Cum o cheama pe sotia ta?" :)
Dupa ce am lamurit ca e sot si a aflat numele mi-a spus ca nu vrea sa plec pentru ca el o sa se gandeasca ca acolo o sa ma joc cu alt copil si nu vrea asta...
Apoi m-a intrebat daca logopeda la care va merge in continuare e la fel ca mine, adica citez: "desteapta, frumoasa si BLÂNDĂ". Blanda? Dupa toate limitele si regulile....Blândă... Ca sa vezi...

O sa-mi fie dor de copii, de parintii copiilor, de terapeutii minunati cu care am lucrat in toti acesti ani, dar....

Un sfarsit e un inceput!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu