duminică, 11 decembrie 2011

"Urechi și mustăți"

In urma cu ceva timp am incercat sa invat un copil sa joace "X si 0". Intrucat "X" si "0" nu reprezentau nimic pentru el, a stat cateva secunde sa vada ce desenez pe foaie, apoi mi-a spus ca nu vrea sa se joce. Am incercat sa revin la joc, dar fara succes.

Saptamana aceasta, incercad sa gasesec lucruri noi pe care sa le invatam impreuna, mi-am amintit de "esecul" jocului respectiv. Si tot gandindu-ma am realizat ca din punctul meu de vedere este important sa invete regulile jocului si nu neaparat prezentarea lui, iar din punctul de vedere al copilului este exact invers: importanta este prezentarea si nu neaparat ce urmeza sa invete.
Astfel jocul "X si 0" s-a transformat in "Urechi si mustati", intrucat copilul este atras de orice care are legatura cu animale. Si ghiciti cine a castigat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu