marți, 3 aprilie 2012

"De ce fac copiii crize de furie"

Dupa ce am "testat" eficienta cartii "De ce spun copiii NU" a lui Catherine Dolto, in mod evident am vrut sa fac "proba" si celeilalte carti "De ce fac copiii crize de furie".

Intr-o zi, cand eram cu piticul de 3 ani (caruia i-am citit si cealalta poveste) intr-o vizita am inceput sa-i citesc. In carte furia este comparata cu o puternica gorila, care il insoteste pe copil atunci cand este furios.
Ascultand povestea, un prieten a intrebat neincrezator: "Asta este o poveste pentru copii?"
Si inainte ca eu sa apuc sa spun ceva, piticul a raspuns prompt: "DA!"

Concluzia, promptitudinea copilului (de 3 ani) si atentia cu care a ascultat povestea, mi-au fost suficiente pentru a intelege ca si aceasta este o carte care ii poate ajuta pe cei mici sa se inteleaga mai bine si sa-ti gestioneze mai bine emotiile, drept pentru care vi-o recomand cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu