sâmbătă, 3 noiembrie 2018

45 de jocuri pentru dezvoltarea vorbirii

La începutul acestei săptămâni am intrat în posesia ultimului joc de la Jucării Vorbarete: "45 de jocuri pentru dezvoltarea vorbirii". 


Din punctul meu de vedere, pentru mine, nu exista un moment mai bun în care sa fie gata acest joc! Este momentul în care ma pot juca și pot "experimenta" cu propriul meu copil! Asa ca, de cum l-am primit, am început sa citesc și sa ma gândesc când și ce as putea aplica. Copilul meu are acum 6 luni si jumatate, o vârstă la care se pot aplica o grămadă de jocuri. O parte dintre ele noi deja le realizam, asa ca am ales sa ne îmbogățim ritualul de seara. În acest sens, de la începutul săptămânii, înainte de adormire, ne jucam cu lanterna. 
Și ne distram maxim amândoi! Ceea ce mi-a plăcut foarte mult, a fost ca după ce ne-am jucat seara, ziua am sesizat ca urmărește cu o rapiditate mai mare oamenii din jurul lui. 



De asemenea, mi-a plăcut și i-a plăcut sa vorbesc pe obrazul lui și, o fi coincidenta, deși nu cred, săptămâna aceasta a început sa spună "mama", "baba" și sa zibreze putin buzele. :) iar când zic ca i-a plăcut și lui este pentru ca acum vine singur cu obrazul la buzele mele sau vine cu guriță la obrazul meu și vorbește el :). 

Mai este un lucru care mie mi-a atras atenția și mi-a plăcut : în desenele jocului, mămică este îmbrăcată și cu fusta și cu rochie.. Atunci când "bebelucesti", cred ca te îmbraci cât mai comod (sau eu asta făceam), dar o fusta și un toc îți dau o alta stare de spirit. Asa ca săptămâna aceasta am fost la piata în tocuri. :) 

Îmi mai place ca jocurile pot fi făcute de la nașterea copilului pana când își dezvolta bine vorbirea și de asemenea pot fi utile părinților copiilor cu nevoi speciale. Adică, dacă părinții copiilor cu nevoi speciale ar realiza aceste jocuri, recuperarea lor ar fi mult mai rapida! 

În concluzie, ma declar un fan al acestui joc și va invit sa îl testați cu copiii dvs! 

Spor la joaca și.... la vorba! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu